Familjeliv

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Lördag 19/7 2008

Ett år senare.
Vad hände?

Carrolinen
har funnit kärleken i form av en köttare på Ica och lever familjeliv i en sproilans ny lägenhet i förorten. Ska träffa henne ikväll för att kika lite på film och svulla järnet på kolhydrater.

Linus har funnit kärleken i form av en svärdsmidare/flygplatslagare och lever familjeliv i en inte lika sproilans ny lägenhet i ännu mera förorten (läs: förortens förort). Skulle velat träffa henne också ikväll men hon lever rövarn i Järvsö (förlåt, Ljusdal).

Jag finner nog aldrig kärleken men lever familjeliv med föräldrarna i förorten. Jobbar återigen på mitt gamla jobb efter en avstickare till Centralamerika, Usa och Riksgränsen som varande ungefär totalt sju månader. Har inofficiellt hoppat av skolan men betalar fortfarande till CSN enbart för att erhålla den fantastiska studentrabatten. Är ju nu mer gammal och bitter och får därmed inte längre ungdomsrabatt.

Dagen till ära har jag lyckats låsa mig ute från jobbet vilket ledde till att jag var tvungen att ringa och väcka min stackars chef sådär halv nio på morgonen. Skäms så mycket att jag kan gnaga av mig armen.
Micket Micket skemmit.

Trots fadäsen i morse så har jag humörflaggan i topp när jag tänker på det gångna året som har bjudit på det mesta.
Låt bilderna tala:




Hösten -07, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Belize och Mexico.



Hösten -07: Roadtrip i Usa, eastcoast-westcoast. Surf, skidor, söta frihetscarroliner och skador.



Våren -08, Snowboard och städambitioner i Riksgränsen. Tre månaders "semester"

Kommentarer
Postat av: elli

kul med inlägg.. kommer du fortsätta skriva, eller är detta bara en engångsgrejj? Snart e jag hemma i Sverige igen..

2008-07-20 @ 19:23:54
URL: http://sondergleichen.blogg.se/
Postat av: paj

hah! fan va rätt med uppdatering. det var fan på tiden...

2008-08-05 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0