Tio orsaker att hata CSN... (eller två iallafall)

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Onsdag 23/5 -07

Krig

Härmed startar jag krig mot CSN och alla andra vedervärdiga jävulusiska jävular.  

Förra gången
dom valde att skjuta mig i skallen så var jag tvungen att mygla med inkomsten. Dock på ett helt lagligt sätt men ack så enerverande sätt, då jag var byxlös och livlös i två månader på grund av detta. 

Denna gång var jag tvungen att ringa efter förstärkning: pappa, för att inte gå back 8000. Jag hade av någon anledning aldrig fått årsbeskedet från CSN där det stod att jag i år var tvungen att börja återbetala.

Fuck, Feck, Föck och Fuk!
 

Annars då? 24 dagar kvar till Hossegor. Känn på den ni!

Kommentarer
Postat av: paj

know the feeling... man ska tydligen inte uppge att man tjänat 0:- under ett år då man haft 100% anställning........... konstigt!!

2007-05-23 @ 19:08:08
Postat av: paj

FÖRRESTEN vill jag tacka så supermycket för att du kom i lördags :):) å FÖRRESTEN2: gick du till vårdcentralen? är det bättre i magen?

2007-05-23 @ 19:09:08
Postat av: eve

jeeeses... fan undra om man själv ligger i riskzonen, har fan noll koll. vad är max man får tjäna??? anyhow; stay classy!

2007-05-25 @ 18:30:51
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0