Zinkpasta

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Tisdag 27/3 -07

Jag kommer hem efter att ha borstat tänderna med något som kan liknas vid Zinkpasta i fyra dagar.
"Fan va skönt de ska bli att rensa genom gommen ordentligt" tänker jag glatt. Öppnar toadörrn och Tadam: Tandkrämshelvetet är slut och kastat OCH mitt munskölj är nästan väldigt slut.
Antingen har vi troll här hemma eller så kommer jag hata någon imorgon. Fast bara en kort liten stund, sen blir jag glad att få träffa dom små trollen igen.

Uppdateringar med bilder kommer imorgon.
Das was eine suuuuuuperreise mit grosse intag af "the spirit of Austria".

Kommentarer
Postat av: Anna

Du slog alltså på fullaste allvar på datorn och skrev ett blogginlägg om tandkräm när du kom hem, i det tillståndet? Det är hard core, även om jag förstår desperationen. That's the spirit of a sharkhelmet.

2007-03-27 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0