Underbart, fantastiskt och helt....helt...tjaa....

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Lördag 30/6 -07

Såg jag precis en ökenbuske blåsa förbi bloggen?
Jag vet, dålig uppdatering. Resultat av att jag tillfälligt skaffat mig ett liv.

Hossegor
Underbart, fantastiskt och helt....helt...tjaa....jag har hittat mitt kall. Att vakna mitt i natten av att det rinner saltvatten ur öronen, strypas av ett leash, däckas av en surfbräda och få en massa prickar där rashguarden inte täcker är det mest underbara som finns i hela världen.
Ja, och så ska jag ju vara med i en halvtimmes dokumentär om brädsport på en kanal nära dig till hösten.

Bilder finns just nu endast på facebook, uppdatering av bilderbloggen på g. Men först:

Roskilde
Underbart, fantastiskt och helt....helt...tjaa...jag har hittat mitt andra kall. Att vakna tidig morgon av att inte kunna andas, inte ha något vatten eller mat, dricka ljummen öl som man först måste släpa i en halv evighet, trängas och bli nertrampad av musikhuliganer och ha lera upp till midjan är det näst mest underbara som finns i hela världen.
Ja, och i år kommer även Johanna, Cookie och Carro. Gud är med mig! HallEluja som Pastor Hannes brukar säga.

Bildbevis kommer om en vecka men först, sist, men inte minst...

Killar
Underbart? Fantastiskt? Vete fan. Och alla dessa jävla EX! Det heter ex av en orsakt och det är för att det inte fungerade. Och det kommer antagligen inte heller fungera igen. FATTA! Jävla puckon...

Kommentarer
Postat av: elli

vad glad jag blir att du hittat ditt kall, (vad hände med lärarkallet då.. =) Du får nog lägga upp bilder någon annanstans, eftersom jag inte kan skaffa facebook, tro mig, har försökt typ 100 gånger!!!!

2007-06-30 @ 19:09:50
URL: http://elid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0