Dags att avslöja en hemlis?

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Lördag 6/2 -07

Känns som det är dags att avslöja det som så många gånger varit så omdiskuterat och gäckande.

Varför blir jag aldrig bakis?

Spelar ingen roll om jag dricker äckelwhiskey, rött vin, fulöl och blåbärsvodka under en och samma kväll. Eller sju dagar på raken för den saken heller. Jag blir inte bakis. Inte alls. Och jag tror jag vet hemligheten nu.
Det handlar inte om fyllekäk, vatten, resorb, stå på huvudet i tio sekunder och sen hålla för näsan i tre eller att springa tio varv runt huset med en tupp på huvudet.

Nej.
Det handlar om förnekelse och inbillning.
Jag har helt enkelt fått för mig att jag inte blir bakis och tror så stenhårt på mig att jag lurar mig själv att inte bli bakis. Så enkelt, men ack så komplicerat.
Jag skulle vilja se Eve inbilla sig att hon inte kommer bli bakis dagen efter fem helrör och en kanna JD. Eller överhuvudtaget leva.

Kommentarer
Postat av: elli

Lördag 6/2 hmm... du kanske var lite bakis ändå =)

2007-06-03 @ 19:10:54
URL: http://elid.blogg.se
Postat av: elli

du vet väl att jag och crille ska till Biarritz och inte till Hossegor, när jag skrev att vi kommer vara där samtidigt mena jag i Frankrike...

2007-06-09 @ 07:34:31
Postat av: elli

ingen aning om hur långt det är, svårt att se på kartan, har inte sett nån detaljerad karta, försökt kolla på hallabaloo, men hittar inget...

2007-06-10 @ 22:32:43
Postat av: elli

hitta nu.. det är 30 min med bil mellan hossegor och biarritz, men vi kan ju mötas på vägen, för i anglet är det nämligen:
*European Surf Championships/Championnats d'Europe amateurs de surf, longboard & bodyboard. Cavaliers Anglet, 16/06/07 - 24/06/07.
Kan ju vara coolt att kolla på nån dag, tror att Anglet ligger mellan Biarritz o Hossegor...
Crille o jag drar ju iväg imorrn, men vi kommer kolla mailen och så nångång under resan, så vi kan höras av...

2007-06-10 @ 22:44:23
URL: http://elid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0