Vill DU vinna 10 stycken kexchoklad?

Ännu en dag, Ännu en sorg
Måndag 15/1 -07

På grund av överskott av kexchoklad erbjuder vi här alla stackare (läs Hanna, Pajen, Pajy etc) att ta del av vår guldgruva av Anja Pärson-rutor.

Det som krävs (förutom de vanliga: mutor/poesi om hur fantastiska vi är/fotmassage) är att ni skickar in ert bidrag till vad killen på bilden säger.

Bild

Vinnaren utses av Drevanjuryn och beslutet kan inte överklagas.
Eventuell vinstskatt, tull och porto (eller resa till Stockholm för att hämta kexchokladen) betalas av vinnaren.

Förövrigt lider Drevan av pluggandets version av insomnia (Mia), killproblem (Linus), pojkproblem (Carro) och kexchokladproblem.

Kommentarer
Postat av: ocksåinsomniapajen

shit. jag måste vinna! nu ska jag tänka så det knakar.

2007-01-16 @ 19:16:56
Postat av: miss pappaskämt

jag lääär ju kamma hem detta!!

2007-01-17 @ 15:03:14
Postat av: paj

Okej. Mitt första bidrag:
"Fingerfärg! Varför nöja sig med det?"

2007-01-24 @ 02:49:14
Postat av: Gran

"Fäöj länken och gottepurjon hälsar hej er och välkommen: http://www.darling.se/nr23/manadens_darling/"

2007-02-02 @ 15:07:24
Postat av: Gran

Jag är inte full, jag lovar.

Korrat svar:

"Följ länken och gottepurjon hälsar er hej och välkommen: http://www.darling.se/nr23/manadens_darling/"

2007-02-02 @ 15:11:06
Postat av: eve

jag skriver mitt bidrag här med, ifall att.. äveen fast det står i nåt annat inlägg... men man vill ju inte riskera att ni inte läser det..vore förargling.

here it comes:
"hey.. you missed a spot!"

2007-02-06 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0