Vad händer här näst? Lunchpaus?

Ännu en dag, Ännu en sorg
Måndag 8/1 -07

Flickorna på Drevan var under gårdagen och vinkade farväl till en namnlös kompis som ska iväg på en fyramånadersresa till Sydamerika.
Dock spårade samtalet ut ganska tidigt då alla fyra flickor var så pass trötta att det enda som hjälpe var att knarka kaffe i omåttliga mängder.

Namnlös tjej: Somnade inte förrän klockan sex imorse. Trött jag är.
Mia: Klockan sex? Vad gjorde du?
Namnlös tjej: Jag var hos Random kille och kolla på film till tre.
Linus: Till tre? Men gick inte du och la dig vid sex?
Namnlös tjej: Jo, men....
Mia: Ahhh Namnlös tjej fick sitt på det torra igår alltså. Ni måste kört på ganska många gånger då.
Namnlös tjej: Nej... bara en....
Carro: Men....men....i tre timmar....?
Mia: ....
Linus: ....
Namnlös tjej: Ja, Random kille är ganska uthållig.
Mia: .....
Linus: .....
Carro: .....
Namnlös tjej: Jomen.... vi pratade lite också.
Mia: ?? Haha, om vadå? Vädret?
Namnlös tjej: Nej, men, prata lite under själva....
Linus: .....
Namnlös tjej: Ja, och så tog vi en kisspaus också.

Joråsåatte....

Kommentarer
Postat av: skelleftebon

skriver ett snabbt hej! har inget internet än! här är allt underbart. kram!

2007-01-08 @ 11:45:32
Postat av: skelleftebon

ps igår såg jag TVÅ sparkar :D

2007-01-08 @ 11:45:52
Postat av: elli

vad glad jag blir för den namnlösa tjejen :)
kolla in windows cp, är mkt glad över att jag har en mac...

2007-01-11 @ 15:01:04
Postat av: Anonym

vad glad jag blir för den namnlösa tjejen :)
kolla in windows cp, är mkt glad över att jag har en mac...

2007-01-11 @ 15:03:15
Postat av: elli

vad glad jag blir för den namnlösa tjejen :)
kolla in windows cp, är mkt glad över att jag har en mac...

2007-01-11 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0