Extra vädernyheter - kulingvarning på Drevan

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Söndag 14/1 -07

Det är konstigt ändå.
Några minuter in i slappandet så börjar jag undra varför det blåser så mycket. Fönstret är inte öppet, dörren är stängd. Ändå blåser det så att ett papper nyss flög ner från sängen.
Stormen är här och tro fan att den har lyckats hitta sig in till mitt rum genom en litet hemligt hål i elementet.

Men om det är kulingvarning i mitt rum så är det orkan i Carros som har ett helt ventilhål mitt i väggen till godo.

Kommentarer
Postat av: Jassu

Usch ja, jag kanske måste ta och skaffa linser! För min egen och min omgivnings säkerhets skull! Men så som en duktig flicka som jag, så vet jag att jag måste först skaffa ordination på linser från en optiker... :D hihi

Jobba inte för hårt! Och håll i dig så att du inte blåser bort!
Hälsa alla på BO! Kramar!!

2007-01-15 @ 11:29:59
URL: http://usaresan.blogg.se/
Postat av: lappen

Här uppe blåser det inte. Hah.

2007-01-15 @ 12:34:35
Postat av: paj

men när det blåser går jag inte utanför dörren för då lär jag va tvungen å amputera näsan.

2007-01-15 @ 12:35:05
Postat av: elli

här hos mig snöar det bara :)
hur mysigt som helst!
gjorde en snöängel i lördags, det var kallt, men trevligt...

2007-01-15 @ 13:17:26
URL: http://elinor3.blogg.se
Postat av: efva

är det storm i ditt rum så anar du inte hur livet leker här..
Sjösjuk i badrummet, blåmärken samt lättare öronbedövning eftersom orkanen letar sig
1) Genom elementet så det tjuter så högt att man inte hör TV:n
2) GENOM fönstren.
3) Upp i avloppssystemet så det råder tsunamivågor i toalettstolen och kranarna lever sitt eget liv, tjippar efter andan och suger in luft så fort de får chansen.
4) Längs med gator o torg och kastar plåtbitar i 30 m/s så man får den jättevassa plåtkanten på benet.

Västkusten är la gött enna! [paus] NOT!

2007-01-15 @ 19:57:46
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0