Åh vad det är kul med Prickar!

Ännu en dag, ännu en sorg
Onsdag 3/1 -07

Klockan är mitt i natten och en tredjedel av drevan leker Sömnlös i Seattle och läser igenom resdagboken från den ack så saknade Australienresan.

Och ett gott skratt fick hon sig när hon stötte på det här underbara meddelandet av en nyhemkommen Linus, som var tvungen att åka hem en månad tidigare.

2005-11-18 20:59
"ar hemma nu.. ska ut ikvall.. ta en ol eller tva.. kan inte bara sitta har.. e for tragiskt.. sa hur va mikes fodelsedag..? jag ringer sa fort jag kan.. nar ni e vakna.. fick dessutom ett mail av luke.. vill inte vara har.. men men.. han ska skicka over bilderna till mej.. sen kan jag lagga in dom i resedagboken.. saknar er fucking sugmycke..!! va sa nara pa att aka till bax till byron nar jag satt i brisbane.. a de nio timmarna i paris sog fett.,.!! krama tjejerna fran mej!!"

En minut senare, närmare bestämt 21:00...
"ojojoj.. kan ju skriva med prickar nu.. hehe å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö å ä ö"

Visst är det underbart med Prickar?
FYI så kan man säga att detta är första gången Linus "skriver" på bloggen...

Kommentarer
Postat av: elli

hörde att det typ var kellys imorrn, jag är fett på :)

2007-01-04 @ 22:26:25
URL: http://elinor3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0