Världens snyggaste kille

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Måndag 12/2 -07

För att svara på en fråga mången gång ställd: Jag är bäst. Men Carro och Linus kommer på välförtjänt andraplats.

Efter en blöt Lördag på Fasching och sweet löftesmaking med Anna
så verkar det nu som om jag pyser iväg till Sydamerika innan Drevan does America: East Coast/West Coast-style.
Och eftersom Anna och jag har inga principer gällande saker som man egentligen borde ha principer om så kommer det bli en resa med tvivelaktiga principer och påhitt. Om resan nu blir av.

Fick förövrigt ett meddelande från världens snyggaste kille häromveckan vilket fick mig att:
1) Längta tillbaka till Australien.
2) Längta tillbaka till Australien.
3) Jubla över att världens snyggaste kille kommer ihåg Drevan.
4) Längta tillbaka till Australien.
Och självklart är världens snyggaste kille aktiv internet-inneboende och finns på olika websiter vilket fick mig att njuta ännu mer. Och självklart är världens snyggaste kille konstnärlig. Och självklart kommer världens snyggaste kille till Sverige i sommar.

Om inte jag skulle finnas skulle jag ge världens snyggaste kille till Efva eftersom jag är så snäll. Och för att han är en Mia-kille som heter duga, och därav också en Efva-kille. Precis som Kenneth från Matfors, Norska Mats och alla andra fula-namnskillar. 
Men nu finns jag tyvärr så därför stannar världens snyggaste kille i mina drömmar. Skulle väl va då om jag fick Pingvinsyfilis och dog.

Om ni undrar vad jag menar så kolla in hans konstverk.
http://www.damiantodd.com/

Nu till något mer otippat i detta sammanhang. Precis som alla normala människor googlade jag mitt och min systers namn. Fick då upp: Did you mean Emma Knagenhjelm respektive Did you mean Maria Knagenhjelm. Vid klick på länkarna så visade det sig att det finns både en Emma och en Maria Knagenhjelm. Twilightzone...

Kommentarer
Postat av: Gran

Här blandar du och ger rejält. Todd måste nämligen vara kanske det töntigaste namnet i världshistorien, allt medan Damian tillhör de allra fränaste.

Spännande herre och är han så snygg som du säger så förstår jag att det bästa vore om han satt i en rävsax nära dig.

2007-02-12 @ 19:17:11
Postat av: A

OM resan blir av? Åh it's so on, att inte hålla löften är inte en av mina tvivelaktiga principer, men i övrigt har jag nog bara tvivelaktiga sådana... Panama (det var det va...?) here we come!

2007-02-13 @ 15:04:52
Postat av: jassu

Jag vill ju inte se världen snyggaste killens konstverk - jag vill ju se världens snyggaste kille!
Blir ju alldeles - - - alldeles nyfiken, på hur världens snyggaste kille ser ut!

2007-02-15 @ 02:06:36
URL: http://usaresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0