Om ni inte vet vad ni ska göra

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Måndag 19/2 -07

Gör nu som jag säger.
Ladda hem (ehhh.... jag menar Självklart köööööp) följande låtar:
Deftones - Simple Man
Deftones - Chauffeur
Deftones - Please please please let me get what I want
Norma Jean - Blueprints for a future home
Probot feat. Mike Dean - Access Babylon
Probot feat. Jack Black (Oh yäs maj fränds) - I am the warlock
Volbeat - Another day
Franky Lee - Solitarity
Franky Lee - Angles

Pajen, du kan ladda hem (alltså köpa) The Pojksnopps med Psykopat. Right up your allley.

GÖR NU FÖR FAN SOM JAG SÄGER MÄNNISKOR!!!

Kommentarer
Postat av: eva

men åå palla...

2007-02-19 @ 22:40:29
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: paj

jag lär ju. bara för att bevisa att jag tillhör kategori e) en riktig vän. HAHAHAHAHAOHOHOHOHAHAHAHAHAHAHAHHA

2007-02-20 @ 08:28:29
Postat av: paj igen

POJKSNOPPS! ÄR DET DE DÄR BRAIGA SOM VI LYSSNADE PÅ PÅ VÅR ROADTRIP TILL LIZA?????? Jag hade helt glömt bort! jag blir helt extatisk!!!!!

2007-02-20 @ 08:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0