Om ni inte har något att göra kan ni nu börja planera in mitt liv i er almanacka

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Lördag 17/2 -07

Våra (läs era) liv bygger på livsviktiga datum som är förutbestämda (av mig).
Följer ni inte dessa regler och datum satta av universums lagar (läs av mig) så kommer ni mötas av en massa olycka och fula killar.

23-26/3
Trashing av Syster Ysters (läs Emma Knagenhjelm) lägenhet i Zell-Am-See för Ryan Airs ynkliga flygpris på 4 kr en väg (gånger fyra plus flygskatter, totalt 629,11). Vem vill följa med och hjälpa till att betala flygvärdinnornas ynkliga löner? Gratis boende och sparkdocka (Emma) utlovas.

29/3 Millencolin pt. 2 delat 3 + 2 = Franky Lee. Nu på Debaser Medis nära dig. 

8/4 Världens Näst snyggaste kille kommer till Europa för att öka Mias dregelkonsumtion i två år framöver.

7-14/5 Sandlådegrävning och krokodiljakt på Nilen. Be there or be square. (Yes, där fick jag till den.  ÄNTLIGEN! Har velat använda det uttrycket i flera dagar nu).

16-23/6 Fiskmat, plastfenor och surf i Hossegor.

1/6-8/7 Roskajld (Nytt för i år: tält, kompisar och bilar....eller?) Red Hot, Björk (avslutet från Himlen) och The Who är några namn.

Hösten Auf wiederhöna.

Kommentarer
Postat av: jaaaaaaaaaarl!

oh no. den dagen var så sjukt överskattad - igen!
våga vägra, fast nu spelar det ingen roll.
boktips behövs, komigen !

2007-02-17 @ 14:02:58
URL: http://mestjarl.blogg.se
Postat av: eva

vaddå nytt för i år: tält kompisar o bilar? har du inte haft det innan eller?! *hmmpf* [wuhu, jag har lärt mig använda sånt dära internätttspråk]

2007-02-19 @ 17:18:46
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: eva

Sagt är sagt. Jag vill påpeka att ordet "kanske" fanns med i meningsuppbyggnden. Faststår dock vid ordvalet att jag "kanske inte kan åka till Roskilde i år". Men fan, jag räknar ju med det ändå. Om inget oförutsett händer ser (och hör) du mig nog med en megafon i högsta hugg.

Snart på en camping nära dig.

2007-02-19 @ 20:50:11
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0