Numer går jag under namnet Fido - den rabiessmittade byrackan

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Torsdag 15/2 -07

Tillägnar även denna blogg till Mig. Varför? Jo, det verkar som Drevan as we know it har gått i graven då två tredjedelar är fullt upptagna med att bilda minifamiljer på annat håll.

Annars då? Jo, dagens i-landsproblem lyder, förutom att Mia spenderar all sin tid ensam, Jag har fått Tics. TICS! Mitt ena öga har börjat rycka som tokigt och tillsätter man lite vältuggat tvättmedel runt min mun så skulle jag nog kunna bli misstagen för en rabiessmittad hund.

Ja, och så glömde jag lunchen hemma idag så ingen mat, massa tics och mol alena. Vad händer härnäst? Jag träffar en kille som INTE heter Kenneth, Roger eller Torbjörn nästa gång Efva och jag rockar stan?

Kommentarer
Postat av: Gran

Mitt Dagens I-landsproblem består av att jag har kommit till insikt om att jag spenderar omotiverat mycket tid med att tycka illa om Peter Harrysson. Och problemet består i att jag varken kan eller vill sluta.

Vad består då problemet av? Jo, någonstans känner jag oro över att hela situationen mellan mig och Peter (han har väl inte gjort mig nåt) inte är bra för mig. På lång sikt, alltså.

I fall du undrar..

2007-02-15 @ 13:59:31
Postat av: Anna

Jag också! Ticsen alltså, mitt ena öga rycker som fan till och från. Men eftersom jag varit med om detta förr är jag rätt insatt i hur det funkar. För det första, anledningen är stress (men vaddå Mia lever ju ett lugnt och fridfullt liv i förorten...ehh) För det andra, det kan dröja jävligt länge innan det går över,en gång hade jag det konstant i flera månader bland annat när jag och A körde cross country USA för några år sen hade jag det över hela det där jävla landet, mitt tydligaste minne från den resan.

2007-02-15 @ 19:01:08
Postat av: Jassu

Åh, ja! Jag minns också ticsen jag hade i ögat - det pågick under en hel termin i gymnasiet, då jag skulle göra mitt allt för att få det där hemska betyget godkänt i matte b.
Märkte därför efter ett tag, att jag slapp ticsen i ögat, då jag undvek allt som har med nummer att göra.
Så - skippa stressen, så kanske det blir bättre... eller så har du tics i ögat pga början av Pingvinsyfilis.

2007-02-15 @ 21:39:39
URL: http://usaresan.blogg.se/
Postat av: paj

Okej. Allt hänger på hur du reagerar när du ser klippet.
Maria... ojojoj. Det är total jävla eufori.
Å en annan sak, på min garderobsdörr hänger en lista. Med "Dagens lyxproblem". Vi har fått ihop en del. Kommer sen på bloggen!

2007-02-15 @ 23:06:22
Postat av: elli

måste göra dig besviken, inge autograf på bröstet tyvärr! Mitt tics just nu är min näsa, det bara rinner och rinner, hur mkt jag än torkar, och tro mig, detta tics syns mer än ditt öga :)

2007-02-16 @ 11:32:44
URL: http://elinor3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0