Den här gången Hände faktiskt Ingenting!

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Söndag 25/2 -07

Dagens bekännelse går i rödhetens tecken. Rött som vin, Bettan, blodmassaker i badrummet, röda knarkrummet i Sydney och ansiktsfärgen man får när man ska bekänna något.

Jag vaknade i Fredags morse hemma hos Anna.
(Nej, det här är ingen bekännelse. Det är allmänt känt att jag sov över hos henne efter kvällen som gått till historien).
Om inte jag skulle sovit bredvid henne skulle hon spytt i sängen. (Nej, det här är inte heller någon bekännelse. Det är allmänt känt att Anna blir bakis och om man blir utkastad från Carmen säger universums alkohollagar att man bör bli väldigt bakis).
Anna vaknade full påklädd förutom jeansen. (Nej, det här är återigen inte någon bekännelse. Det är allmänt känt att man gör konstiga grejer som att bara klä av hälften av kläderna eller inga kläder alls när man är full).
Jag sprang runt i Annas lägenhet med min tandborste och skrek: Jag har en tandborste! i fem minuter. (Återigen Nej, ingen bekännelse. Men det är allmänt känt att man aldrig har med sig en tandborste dom gånger man behöver en, vilket jag för en gångs skull inte lyckades med).
Anna låg bakis två dagar efter vår fyllenatt. (Nope. Ingen bekännelse. Men det är allmänt känt att ligger man bakis i två dagar så har man druckigt alldeles för mycket när man gick ut senast).

Och bekännelsen då undrar ni....
Jo... försökte avbekännelarisera den lite genom att dra upp andra sakar.
Jag vaknade i Fredags morse av att jag sover sked med Anna.
Detta kan misstolkas. Men gott folk: Ingenting hände. (Citerar en gammal klassiker som K-dutten brukade ta till dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller snarare: Det man inte minns har aldrig hänt... Oh my god jag trodde inte man kunde garva mer än i lördags när detta avslöjades för mig (ja, jag kände mig lite utnyttjad) men det här blogginläggget tar priset

2007-02-25 @ 18:09:53
Postat av: jassu

Mia, jag beklagar sorgen ... Torbjörn - vilken förlust!

2007-02-25 @ 18:33:15
URL: http://usaresan.blogg.se/
Postat av: eva

men hur kommer det sig då att jeansen var av? tveksamt till att ingenting hände, nåt måste ha hänt?!
vem tog av anna jeansen? kanske låg de fint ihopvikta på en stol i närheten? isf, vem vek dem? eller kastade anna själv av sig jeansen i stundens hetta, beröring som beröring lixom? och hur kan man vakna av att man sover? hur fan sover man då? eller var det inte så mkt sömn ändå?? ;) Detta blogginlägg gav fler frågor än svar.

2007-02-25 @ 21:39:29
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: Anna

Eva: jag har bara ett svar, det man inte minns har aldrig hänt. Men jag måste erkänna att jag är rätt stolt över hela skedsovningsgrejen, hon är ju inte helt lätt att få omkull den där.

2007-02-25 @ 23:16:22
Postat av: paj

uppdatering kommmer... jävlar jag har ju bara så fullt upp med att träna me knubbsälen!!!
förresten vill jag åxå ligga sked! dubbelmacka?

2007-02-26 @ 12:43:02
Postat av: elli

citatet av karin är klockrent =) Men hennes "ingenting hände" var ju ibland inte så oskyldigt!

2007-02-26 @ 20:38:55
URL: http://elinor3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0