Akta er för Kitt barn, man blir lätt fast

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Måndag 5/2 -07

Följande inlägg dedikerar jag Pingvinentusiasten Efva, Pingvinporrfilmskollaren Kurren och Översättningsfascisten Anna.

Efva/Kurren
: http://grouper.com/video/MediaDetails.aspx?id=1743115

Anna: Under gårdagens kollitimmar så tittade jag på Vi kallas oss Mods. Svensk film, svensk textremsa. Man kan inte gärna misslyckas.

Kille som berättar om sitt tuffa liv: Ja, asså så började man sälja shit och sånt va.
Textremsa: Ja, asså så började man sälja Kitt och sånt va.
Observera att filmen handlar till stor del om droger, langning etc.

Haha. Hahaha. Hahahahaha.
Den Anna, ger jag till dig på silverfat.

Kommentarer
Postat av: eve

på tal om svenska undertexter till svenska filmer bör ni se köpVHS:en med Snowroller. Där översätts endast Nalles ord, eftersom det är så himla svårt att förstå stockholmska.

Nalle: "vi hajjjkar upp på toppen o legger en åtta på vegen ner"

Undertext: "Vi klättrar upp på berget med utrustiningen och åker skidor ner så att spåren i snön bildar formen av en åtta".

2007-02-05 @ 16:50:36
Postat av: Jarl !!

aaah vad bor er lägenhet? (:

2007-02-05 @ 23:37:43
URL: http://mestjarl.blogg.se
Postat av: Jarl är jag!

Haha gött!
Varför delar ni tre på en blogg?

2007-02-07 @ 06:37:21
URL: http://mestjarl.blogg.se/
Postat av: paj

vafan! har du inte sett mina glajjer!
jag hade ju värsta gallupundersökningen om jag skulle ha dom eller ej.

2007-02-09 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0