Strand Tvåtusensju

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Tisdag 17/4 -07

The kamp is on.
Alla minns vi beach 99-06 som slutade med de gamla vanliga inför-tävlingarna: ölhävning, orange-utan-sol och Rösjön beach. Och samtliga slutade som vanligt: total fadäs med tanke på att det vore en fördel att komma ner i bikinin.

Men men...
I år är det annorlunda. www.efva.blogg.se kör öl light, www.pajy.blogg.se vandrar i de norrlänska skogarna och jag ska springa Vårruset.

Så, i år är det verkligen annorlunda. Eller? Återstår att se. Innan vårruset bär det iallafall av till soliga Egypten. Just det tjejer! Mia tjuvstartar lite så fram med brun-utan-solflaskan.

Kommentarer
Postat av: elli

DU ÄR GALEN!!! allvarligt talat.. springa i en tävling, frivilligt??!! Oj oj oj.. jag avundas dig faktiskt! Jag skulle aldrig palla.

Förlåt om jag tog några minuter av ditt liv när du var tvungen att ändra om i länklistan, sorry..

2007-04-17 @ 15:02:57
URL: http://elid.blogg.se
Postat av: pajy

VA vafan!!! egypten. så JÄVLA orättvist! men jag har redan börjat brun -07 träningen! :D

2007-04-17 @ 15:16:32
Postat av: eve

mä hallå, egypten och france? vaffaaan fusk jue. Skandinavisk sol får la duga enna? Förresten är det inte öl light, utan öl BRIGHT :)

2007-04-17 @ 23:53:45
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: Janika

- Kan man överdosera med brun-utan-sol??

2007-04-18 @ 19:04:37
URL: http://janicause.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0