Om jag vore ett Jasplan skulle jag krascha enbart för att allt är så jävla tråkigt

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Måndag 23/4 -07

Vaknade imorse och insåg hur less jag var. På allt (speciellt SL). På alla (speciellt 15åringar). På inget (speciellt allt). På nudlar (bara för att jag är sugen på gorbys). Och på Icas förjävliga priser (kom igen, 5.90 för ett paket nudlar....)
Har varit hemma alldeles för länge och gjort sånt man gör hemma alldeles för mycket. Dags att röra på sig? Finns det något bättre än att gnälla över tvätten i ett annat, spännande land än att gnälla över tvätten hemma?

14 dagar kvar till Egypten 
53 dagar kvar till Hossegor
69 dagar kvar till Roskilde
ca 4 månader kvar till Sydamerika

men ändå...1 dag kvar till trisessdöden

Kommentarer
Postat av: paj

helvete vad du ska åka runt minsann!!! jag vill åxå kunna flyga!

2007-04-26 @ 11:35:02
Postat av: Gran

Fråga kolon Hur klimatsmart är du?

2007-04-30 @ 08:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0