Nyfiken i en strut...

Ännu en dag, Ännu en sorg
Måndag 30/4- 07

Google analytics är tamefan den bästa uppfinningen någonsin.
Nyfikna och snokiga som vi är så är det här det perfekta instrumentet för att hålla koll på vilka besökare man har.
De flesta är ju självklara:
Göteborg - Efva
Umeå - Elli
Skellefteå - Paj
Oklahoma - Jannika

Men följande återkommande besök förvirrar oss.
Norrköping, Viby, Råsunda och Luleå... Någon känner sig träffad? Vi ser gärna att det är hemliga beundrare men sannolikheten är lika med minus 52.


Kommentarer
Postat av: eve

försökte fixa det där själv men det var alldeles för avancerat för mig. Man måste förstå datanördsspråket och jag låtsas att jag inte kan...

2007-05-01 @ 11:04:44
Postat av: Mia

haha, det är ju lätt ju. skaffa ett konto, ta koden du får och klistra in den i bloggens kodmallar. Lätt som en plätt!

2007-05-01 @ 11:10:59
Postat av: Sil

Råsunda är LL - om jag kollar min blogg från jobbet syns det 1stk råsunda.

Och om ni har norrköping och det ni har fått någon in via länk från mig, är det nog nån av mina kompisar som är nyfiken på vad för folk jag umgås med nu om dagarna.

Eller så är det helt orelaterat, givetvis. :D

2007-05-11 @ 18:38:36
URL: http://miune.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det finns redan ett givet namn. Oupsi!!! (OUP som reg)
det sitter som ett smäck maria. vilket man inte kan säga om kopplingen...som gör att jag inte kan växla med den= inte köra den. MEN den ska på service...håll tummarna ;p

2007-05-15 @ 11:03:00
Postat av: elli

tja! tror vi kommer vara i biarittz i en vecka, i precis mitten av juni. Vart ligger hossegor, och vad ska du göra där, med vem och när, hur länge ?? =)

2007-05-15 @ 13:16:52
Postat av: xxena

Tjena hej! Jag spanar på er från Norrköping av en slump! Tycker ni skriver skoj! Jag känner iof SIL lite, men de är inte via henne dock!
hoppas det inte stör! :)

2007-07-30 @ 02:29:07
URL: http://xxena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0