Farväl ni Sköna

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Lördag 30/9 -06

Sollentuna i all ära. Men allt annat slår fan tio gånger högre. För vad händer här? Jo, ingenting. Och ingenting kommer att hända.
Det insåg jag när Jenny idag drog till Asien och Australien i ett år och när Janika imorgon flyttar till Amerikat.
Sollentuna.
Såg nu har jag övertalat (eller övertala och övertala) mina kära kompisar att vi ska styra vår Amerikatresa nästa år utifrån de veckor vi ska spendera i Byron Bay och fira jul och nyår. Men tills dess: Farväl ni sköna som sticker från mig. Ni kunde väl åtminstonde köpt en tillräckligt stor väska för att få plats med mig i.
Men näää.....

Jennys vidare bravader finns reggade på resdagboken.
Janika hittar man på Usabloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0