Effektivisering! Det är det som leder till framgång.

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Lördag 16/9 -06, dagen innan valet

Jodå, dagen i ära har resulterat i absolut ingenting. Å de grövsta.
Satt ett tag framför tv:n, gick upp, satte mig igen, gick upp, satte mig igen och skrattade lite. Sen målade jag Carro orange. Sen gick jag på toa, satte mig i soffan, gick upp, bryggde kaffe, scannade datorn, satte mig i soffan, lyssnade på Mariah Carey, satte mig i soffan, drack lite saft, slickade mig runt läpparna, funderade över alliansen, sjöng med Mariah Carey, gick tillbaka till soffan, drack lite kaffe, försökte lära mig att waela, surfade in på SLs hemsida, gick tillbaka till soffan, gick in i köket, tittade i kylskåpet, gick tillbaka till soffan, gjorde lustiga ljud, gick tillbaka till kylskåpet, körde in en kniv i kylskåpslisten, kände på Whiskeyflaskan, kliade mig under foten, gick på toa igen, tittade på badrumsmattan, funderade på att tvätta badrumsmattan, satte mig i soffan igen, tittade på fjärrkontrollen, tittade på slutdebatten om valet med teckentolkning, petade mig i örat, ritade mitt armhår orange, hade ångest över att jag inte kunde välja mellan saften och kaffet, suckade, stönade och till sist: tittade på klockan och insett att det bara gått fem minuter.

Men det är i alla fall tur att jag har den fysiska hälsan i behåll. Andra har ju inte lika mycket tur:
http://blogg.aftonbladet.se/4774/perma/103078/

Självklart är min nya favoritsajt http://www.bollandsdagblad.se/. Tror till och med att jag måste lägga in den som en bloggkompis.

Kommentarer
Postat av: paj

aaaaaaaaaaalltså... heeerregud! VEM kontaktar mig på Spray....... om inte *förbannelse* STEPHAAAAN (du minns??? han som alltid finns runt knuten och vägrar lämna mitt liv) VA I HELVETE liksom!!!!!!!! varför!!! och inte nog med att han kontaktar mej. han FRÅGAR OM VI KAN FIKA! vafaaaaaaaandåååååå! vad ska man behöva göra för att han ska FATTA!

2006-09-19 @ 10:01:28
Postat av: paj

halå...om det nu är så att kräftorna får pest imorn å ditt jobb typ går i konkurs så får du väldigt gärna komma över på middag! :)

2006-09-21 @ 19:06:04
URL: http://pajy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0