Ännu en dag, Ännu en onödig sminkning

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Onsdag 6/9 -06

Är det någon idé att sminka sig längre? Alla de där ångestfyllda timmarna framför spegeln är Förgäves. Förgäves I tell you.
Men tack vare MyHeritage.com så har jag äntligen fått reda på sanningen. Japp, den dystra sanningen. Tack alla mina vänner för allt stöd jag har mottagit genom åren; Paj, det kan inte ha varit lätt att vaxa av mig skägget och sedan inte kunna berätta något. Efva; Jag vet, jag vet. Jag ljög... Jag heter egentligen inte Maria, jag heter Martin.
Se nedan. Där har ni beviset. Internet har själv tagit fram den kändis som jag är likast. Och allt som sägs på Internet är ju sant. Det är ju en Världssanning.

Ännu en dag, Ännu en Onödig sminkning 2 - UtkastUtlägg2Ännu en dag, Ännu en Onödig sminkning 3 - Utkast

Vad kan man säga? Jag kan alltså jämföras med gammgubbar...
Men, man ska aldrig ta livet av sig förrän man har fått båda benen ur röven. Så efter att ha prövat med alla kort som någonsin tagits av mig fick jag fram två stycken som talar samma språk som mig:

Ännu en dag, Ännu en Onödig sminkning 4 - UtkastÄnnu en dag, Ännu en Onödig sminkning 5 - Utkast
 
Frågan som alla nu ställer är dock: Hur autentiska är dessa bilder? Kan vi lite på dom till 110% eller är det som att be mig komma ihåg något efter femton öl för mycket?
Jag tog fram några testpersoner och kom fram till att testresultatet är Mycket pålitligt beroende på hur man tolkar det. Som Efva säger: Allt är relativt.
I mitt fall stämmer två av fem uppladdade bilder. Ni ser själva vilka ovan.

Här kommer testresultaten.

Ännu en dag, Ännu en Onödig sminkning 6 - UtkastÄnnu en dag, Ännu en Onödig sminkning 7 - Utkast
Scarlett Johansson är tydligen väldigt lik Hilary Duff. Och inte mig. Alltså omvänt. Ni förstår, åt fel håll alltså. Jag är lik henne, hon är lik Hilary Duff. Puh....trådarna i Hollywood är många och komplicerade.

Min favorit är dock:

Ännu en dag, Ännu en Onödig sminkning 8 - Utkast


Se även www.Pandora.com, underbar site (Tack Cattis) där man kan bilda en egen musikprofil och sedan få en låtlista med en massa musik som passar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0