Dags att rensa ut alla skelett ur garderoben för att få plats med de nya kalsongerna

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Torsdag 19/10 -06

Det har, är och kommar alltid att vara ett evigt jävla gissel att jag står på telefonabonnemanget hos familjen Hedwåghajen.
Varför? Jo, senaste tidens trakasserier börjar gå mig på nerverna.

Telefonen ringer. Mia svarar.
En Oskyldigt svarandes Mia: Maria.
Telefonidiot: Hej. Är det du som är Maria.
En Oskyldigt svarandes Mia: Ja....
Telefonidiot: Jag heter David och ringer från ett nystartat företag som heter Aros.
En Oskyldigt svarandes Mia: Öhhhaaaaa.....?
Telefonidiot: Och för att göra lite reklam för oss själva skulle jag vilja bjuda dig på ett par kalsonger.
En Oskyldigt svarandes Mia: Aaaa.....fast nej tack.
Telefonidiot: Behöver du inte kalsonger?
En Oskyldigt svarandes Mia: Ehh.....näe....
Telefonidiot: Nehepp.....och du har ingen kille eller man som behöver kalsonger.
En Oskyldigt svarandes Mia: ...nej alltså. Jag behöver inga kalsonger, jag använder inte dom.
Telefonidiot: Klick

Va? Vad i hela fridens dagar handlade det om? Hmm....måste nog googla Aros och se vad jag får fram...

Kommentarer
Postat av: paj

hur kan man tacka nej till kalsonger!

2006-10-20 @ 18:14:56
URL: http://pajy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0