Bloggarna demonstrerar

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
9/10 -06

Vad är det för fel på dagens bloggare?
Jag nämner inga namn då jag vet att vissa personer kommer att känna sig träffade. Träffade med en aggressiv bloggpil rakt in i hjärteroten.
Men vad jag vill komma fram till är EVA, BLOGGA FÖR "SVÄRORD". Jag saknar ju Kötteborgsskvallret och jag är nog inte den enda. Och tro inte att du är förlåten enbart för att du messar om att du gjort bort dig. För när man sedan försöker ta reda på vad sjuttsingen du har gjort får man svaret:
Kan jag ringa dig sen.
Sen
: Mia sitter fortfarande med telefonen i handen, stirrande maniskt och ringer denna tio gånger i timman från hemtelefonen för att försäkra sig om att den fortfarande fungerar.

Gensvar?

Vad är det för fel på dagens knarkare?
Min syrras Allt blev snott från hennes jobb idag när en pundartant (ursäktar Inte ordvalet eftersom jag är SUR) valsade in och helt sonika ryckte åt sig prylarna. IN PÅ JOBBET!
ATT VARA PUNDARKÄRRING ÄR VÄL FAN I MIG INTE EN URSÄKT ATT GÅ IN PÅ ETT FÖRETAG OCH SNO NÅGONS SAKER.

Sur som ättika och redo att slåss!

Gensvar?


Kommentarer
Postat av: paj

hahahah! pundartanter är förjävliga! modiga fanskap. det enda rätta är att leta upp hennes kartong på slussen å sno hennes folie, tändare å sked!! då har man förstört hennes dag. hämnd ljuva hämnd.

2006-10-10 @ 13:34:44
Postat av: paj

tja!! allt gick bara bra :) du ska få höra allt personligen givetvis :)

2006-10-11 @ 00:09:39
URL: http://pajy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0