Fjollan flyttar till Köttis

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Fredag 3/11 -06

Igår började jag jobba kvart över åtta.
Halv två var jag hemma från jobbet. Jaa....alltså halv två så som i 17 timmar senare. Tro fan att jag typ för första gången i mitt liv tackade nej till att jobba idag. Någon måtta får det väl ändå vara eftersom jag precis insett att jag inte bara studerar heltid utan är snudd på att jobba heltid också.

Nu ska jag flytta till Köttkulla och gömma mig från de andra ortsbornas elaka gliringar om att jag endast är en dum fjolla från fjollträsk som inte förstår hur det "riktiga" hårda livet ser ut och som är för uppblåst för mitt eget bästa. Fjolla som jag är.
Tack Paj för att du fick upp mina ögon för ett sådant hat, www.pajy.blogg.se.

Kommentarer
Postat av: paj

det är jobbigt att jobba!!! men pengarna rullar in? :)

2006-11-04 @ 00:16:05
URL: http://pajy.blogg.se
Postat av: eve

livet är hårt sa bonden
grymt sa grisen

2006-11-04 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0