Slag på rumpan med duntofflor - Den nya akupunkturen

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Lördag 13/5 2006

Lördag - Städdag.
Dagen började med att jag insåg detta, gick ut på balkongen och hoppade. Från nionde våningen. Splatt! Sen började mage kurra så jag skrapade ihop mina lemmar och ordnade lite frukost.
Nu är det i alla fall städat och lägenheten luktar åter igen inte äckligt. Vilket är en positiv sak i sig eftersom lägenhetslukten gnuggar av sig på oss, så nu slipper vi duscha på några dagar.

Igår var en intressant dag. Kväll, snarare. Det började med att Anna kom över och i en härlig symbios tog vi några öl innan vi hittade på en dum sak. Men den är för dum för att berätta om på bloggen. Låt oss säga såhär: ibland är det jävligt svårt att fickparkera.
Sen tog vi våra fulla jag och avancerade till Mosebacke för lite mat, öl och utsikt. Kvällen slutade på Debaser där vi var lite för runda under fötterna.

Idag är en intressant dag. Kväll, snarare. Den började i alla fall med att Carro däckat i sängen av smärtor. Så starka smärtor att jag var tvungen att slå henne på rumpan med mina duntofflor för att hela henne. Den nya generationens akupunktur kallade jag det. Det gjorde inte Carro.
Ikväll ska vi över till Paj (www.pajy.blogg.se) och dega. Gött! Det behövs.

Kommentarer
Postat av: elinor

hoppas ni hade det trevligt hos hanna. Crille o jag tappa festgnistan ganska snabbt, vi insåg att soffan var bekvämare än typ en hård barstol...

2006-05-14 @ 14:56:55
URL: http://elinor3.blogg.se
Postat av: Efva

känns som om jag har gjort samma dumma grej jag. hehe. way to go!

2006-05-14 @ 17:17:45
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: Efva

känns som om jag har gjort samma dumma grej jag. hehe. way to go!

2006-05-14 @ 17:17:51
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0