Låååångsamt, Lååångsamt...

Mias Blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Tisdag 2/5 -06

Imorgon blir det tillbaka till skoltiden...alltså på riktigt. Att vara lärare gills inte, utan nu snackar vi hardcoredanstillCarolahits med barn som fortfarande lånar syrrans leg.
Japp, för systeryster har studentskiva. På Viper Room....Emma, jag måste ju säga att jag är besviken.

Har inte så mycket att skriva idag, blött en massa näsblod...om någon känner sig intresserad. Jo, och Efva har gått i hennes idolers fotspår och skaffat en blogg: www.efva.blogg.se.
Bra där Claes!

Nä, känns som det är dags att äta lite mat....nudlar...skulle slå på stort om inte FRYSEN VAR PAJ! Men lite svinn får man räkna med. (Eller som ovan nämda Efva skulle säga: Ödets ironi?! Greger skulle väl sedan antagligen kontra med att arbetet med en ny frys går "lååångsamt, lååångsamt".)

Ja, och så har vi räknat ut att vi har 14 besökare i snitt om dagen....dock 71 olika ip-adresser. Och så många kompisar har inte vi... Keep on truckin' my fellow Americans.

Kommentarer
Postat av: elinor

idag funka blogg.se så jag skaffa en, den kommer bli så nördig, men det passar ju bra, eftersom det är precis vad jag är :)

http://elinor3.blogg.se/

fick lite panik när jag skulle välja namn så jag tog samma som mailadressen, tråkigt - I know!

2006-05-03 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0