För jag har en kompis som klarat kvalet i SM

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Fredag 5/5 2006

Helvetet har frysit till is och jag tror att jag just såg en gris flyga förbi fönstret... De verkar som om hela kompiskretsen har gått och börjat blogga (vi små stackars internetnördar), fast jag klagar inte.
Nä, ja ä int bitter.

I Onsdags så var som jag och Carro på systerysters studentskiva. En helt bisarrt kul kväll hade vi. Studentskivor när man är 24 är LÄTT underskattade! Förutom att Emma knallade runt i trosor á la Moulin Rouge, så dansade vi natten lång till schlagerhits och ändrade tungmålet till: "Asså, typ liksom. Hallå, det var liksom så hiiiimla coooooolt asså bah".  (Detta så att de små liven skulle förstå oss när vi hälsade på Emmas alla kompisar: Asså hallå bah, jag liksom va heter Maria typ bah asså...)
Påväg hem så gjorde jag och Carro en jag och Carro (vilket även denna gång kan låta väldigt porrigt, men det är inte alls som ni tror....).
Vi somnade på bussen.
Dock lyckades jag vakna innan det alldeles var försent. Men tro fan att man fick skit ändå.

Mia: ...öh....??....uhoh....SATAN HELEVETES JÄVELSKIT! *pling*.
CARRO VAKNA VI HAR ÅKT FÖR LÅNGT VAKNA VI MÅSTE
AV NUNUNU!
Carro: ...öh....??....uhoh....FAN FAN VARFÖR HAR VI ÅKT FÖR
LÅNGT FÖR VARFÖR PLINGADE INTE DU TIDIGARE!!
Mia: ...
Carro: FAN JAG ORKAR INTE GÅ HAR INGA FÖTTER KVAR
ONTONTONT. FAN MARIA VARFÖR SA DU INTE TILL NÄR VI
SKULLE AV?
Mia: ...
Carro: VARFÖR ÅKTE VI FÖR LÅNGT?
Mia: ...öh....vi somnade...
Carro: Aha....

Fast Mia är ju van att åka på lite avhyvlingar då och då...

Idag är lägenheten på Drevan alldeles tom... Linus är i Uppsala på SM. (GRATTIS LINUS SOM KLARADE KVALET OCH ÄR I SEMI!!!) Carro hade ingen mat kvar så hon har åkt upp till Norrland för att äta lite och jag flyger  dit inatt. Dock är jag hemma hos föräldrarna nu för att snylta lite innan jag snyltar på Mormor och Morfar.

P.S Bloggmanin fortsätter. Nu har även Paj gått och blivit mainstream, check out www.pajy.blogg.se.


Systra min på studdeskivan. Najs najs
sss

Kommentarer
Postat av: pajy

alså heeelvete vad snygg din syrra e!!!

2006-05-06 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0