Den dagen då jorden gick under

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Tisdag 9/5 2006

Hmm...helt plötsligt började fönsterrutorna skallra, höghuset mitt emot oss tappade fotfästet och rasade, barnen på dagis fem kilometer härifrån tittade förskräckt på sina tyska, biffiga fröknar med strama hårknutar som började gråta och alla som är brunare än mig slukades av jorden.
Vad har hänt? Jordbävning? Orkan? Bomb? Hannas fötter?
Nej, det är allvarligare än så.
Vi har inte lyckats skrapa fram en bil till helgen då ingen av de själviska, sadistiska marsvinen på Annas jobb vägrar byta Lördag med henne. Så det verkar som Köttkulla, den tyska stugbyn och Efva (www.efva.blogg.se) blir utan celebert Stockholmsbesök denna helg.
Nu måste jag bara brejka nyheten för Kurren... (www.jagärutanföreftersomjaginteharbörjatbloggaännu.blogg.se). Får nog använda Linus som skyddsnät...

Jahapp...vad ska man göra nu då? Far min föreslog buss... Jag föreslog att han skulle vända sig till en psykiatriker för att se om allt står rätt till. Han kontrade med att jag antagligen kommer bli arvslös. Jag höll käften och smög ner en lapp med mitt sparkontonummer i hans jackficka.

Det här sög ju. Monumentalt massivt. Ja, lika mycket som Carola gör.

Kommentarer
Postat av: Efva

Fäk it.

2006-05-09 @ 18:39:38
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: pajy

det var kuken!

2006-05-09 @ 19:43:29
Postat av: Annapanna

fuck känns som att allt det här är mitt fel! jag lovar jag har vekligen gjort allt jag kan, mutat folk, sålt min själ och kropp men ingen INGEN kan jobba åt mig på lördag...

2006-05-10 @ 14:31:18
Postat av: Bad Boy Rune från Byxelkrok

Inte är det ditt fel inte. Det är dina slyniga arbetskompisars fel :) Heh, närå. När jag tänker efter så behöver jag de pengarna till andra saker, typ...mat. Men vad sägs om en öl på fredag kväll?

2006-05-10 @ 14:58:16
URL: http://flickornapadrevan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0