Nu kan jag även skruva sönder fönster

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Torsdag 15/6 -06

Jobbat över varje dag den här veckan.
Härligast var igår, när jag tio minuter innan hemgång insåg att ett av låsen till fönstren hade gått i baklås.
Så de närmsta fyrtio minuterna spenderade jag med att skruva sönder fönstret för att få ut låskolven och kunna byta. Och det läckte svorramsor så det stod härliga till när jag insåg att jag var tvungen att skruva sönder ett till fönster för att kunna stänga det första. Som tur var råkade xxxx ha en extra låskolv på sitt kontor.
HUR JÄVLA OFTA HÄNDER DET? Jo...för att jag har en extra, exakt likadan låskolv på mitt rum.

Dagens OJ:
Roskilde är slutsålt.
Det var som fan.
Tur att man har pillett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0