Fållen hägrar i gryningen

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Fredag 9/6 -06

När man, efter några öl klockan elva på en fredagsmorgon öppnar ytterdörren och får en utskällning av brevbäraren, ja då vet man att dagen börjat bra.
Tydligen spelade jag väldigt hög musik, om jag inte hade märkt det. Men eftersom jag anser att In Flames senaste är värd en högre volym så kunde jag verkligen inte bry mig mindre.
Om fallet inte vore så att jag endast hade bh och shorts på mig. Men....lite svinn får man ibland räkna med.

Igår gick jag och Linus till den lokala ungdomsgården för att kunna få slicka Evergreys svettiga fötter. Men icke, sa Carros bror Nicke, då bandet var sent och Linus skulle upp ogudligt tidigt.
Så vi gick hem, surade och sov.
Sen vaknade jag, tog några birko till frukost och bar mitt vackra jag ner till Rudbeckskolan för att övervara syster Emmas student.
Inväntar denna sköna varelse hemma hos föräldrarna, sedan får vi se vars kvällen barkar åt. Så tills dess...

Peace, Love and a beer in the morning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0