Ett familjesyndrom?

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
2/6 -06

FAN vad min syster äger!
Helt sonika har hon fått människorna som tillverkar studentmössor att skriva "De är potatisbullar" på hennes mössa.
KULT!

Ja, och så har jag gjort min sista tenta idag, så nu är det dags för sommarlov. Ahh...ska bli härligt att sitta framför en dator och knappa i tre månader. Längtar...

Ja, och fortsättning följer på våra drickande dagar. Carro fick nämligen plocka me sig en massa öl från jobbet. Visserligen gick de ut igår, men....Alkohol som alkohol.
Gratis är Gott som vi så vackert uttryckte oss i videobutiken och fick en center för denna fantastiska kommentar. Och det  är inte bara vi som snålar: storpack och massa "lingondricka", de är inte bara vår melodi:

Alkistant: Jag vill ha hostmedicin!
Apotekare: Okej, vad är det för typ av hosta du har?
Alkistant: Vaddå?
Apotekare: Ja, är det rethosta eller slemhosta eller..
Alkistant: Alltihop!
Apotekare: Okej...då har vi den här hostmedicinen till exempel.
Alkistant: Har du ingen större pava?

Vad sker imorgon? Jo...
www.skrattstock.se

Kommentarer
Postat av: eve

hahaha kult-emma!!

2006-06-03 @ 16:20:45
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: eve

btw..vilket påhopp mia...Mina inlägg må va långa,men de är lättlästa med stor text och många bilder..Tror även Hanna kan läsa..:)verkar va värre med dig, svensklärarinnan...

2006-06-03 @ 16:52:33
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0