Helt plötsligt stod jag där, med Roskildemark under fötterna....

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia.
3/7 -06

Det är festival, och det är inte vilken festival som helst. Utan det är ROSKILDE FESTIVAL!

Tillbaka till den enda veckan om året då man kan vara hur oseriöst oseriös som helst, inte duscha på en vecka och trasha Ron Burgundys partytält sista dagen utan att människor tror att man är helt felknullad. (Nu var det i och för sig Efva som ska ha full ära för den underbart goda gärningen: Majonäsattacken).

Årets checklista är i alla fall avklarad. Alla dumheter jag ville hitta på gjorde jag med råge och lite till.
- Sett Deftones: Jepp, såatte...
- Stått längst fram i fållan när jag såg Deftones: Jepp, såatte...
- Hånglat längst fram i fållan när jag såg Deftones: Jorå, såatte...
- Hånglat med en kille som heter RUDOLF (...) när jag såg Deftones: Jepp, såatte... (Nu minns man den gamla goda Efvatiden fylld av Kenneth från Matfors och Mats).
- Träffat en synth-popare som bor i Berlin och helt plötsligt stod där med...: Jajjamensan vettu...
- Fått en fantastiskt fin tattarbränna á la Roskilde -05: All done...
- Träffat überföräldrarna och Roskilderävarna Gregor och Jossan: Jorå, såatte...
- Gjort en massa annat jävulusiskt jävulskap som inte riktigt kan nämnas här: Jepp, såatte...

Det har med andra ord varit ett fantastiskt år och allt jag numer kan säga är:
             Mayday, Mayday! Hello, can you hear us? CAN YOU HEAR US? We are sinking. We are sink...
             'Helloo? Zis is ze görman coostgaad.'
             We are sinking. WE ARE SINKING!
             'Vat are yu zinkin....ABAOT?'

- http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=15848 -


Peace, Love and Fabrizio som inte alls var kissnödig.
(Återkommer inom jättekort med MASSA bilder (De fula utsorterade dock...))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0