Helt felknullad

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Tisdag 18/7 -06

Jag hatar människor som skrattar åt sina egna skämt såhär: Heu heu heu,
har snickers i skallen istället för hjärnceller och som envisas med att störa mig ÄVEN fast jag har hela ryggen full med post-it lappar där det står: Jag är på rast för i helvete!

Jag älskar människor
som super med mig en Måndagskväll bara för att, som förstår tjusningen med amatörradio inspelad på en gammal bandare, roas av att sparka ner tanter som går i vägen och tycker det är vidrigt roligt att lyssna på Marie Fredriksson om och om och om igen och sedan analysera sönder låten och få den att handla om ett misslyckat one-night-stand.


                    Jag önskar du finns kvar
                    När solen stiger
                    När natten blivit dag
                    Vill du ha mej då
                    För jag vill öppna mej för dej



Jorå såatte.....


För övrigt så vaknade på vänster sida...känner mig felknullad.
(För ej insatta, läs felmonterad).
OCH så har jag löst familjen Hedwåghajens soffproblem.  Laxrosa skinnsoffa 2-3 sits.
Bortskänkes. (www.blocket.se)

Kommentarer
Postat av: marie fredriksson

ni förstår mig precis!
ibland känner man sig sådär... felknullad, då är det skönt att sjunga av sig lite :)

2006-07-18 @ 20:42:25
Postat av: !!!

KORT

2006-07-18 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0