Görman Cooostgaard ver. 2

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Fredag 21/6

Kollektivet har tömts på levande och numer bor där endast dammråttor, fula gubbar i garderoben och en helvetes massa tomma ölburkar.
Gojnarna ska till nordligare breddgrader för att skaffa Jerry Wilkas autograf och kanske, kanske en idoltröja. Carro har inga pengar, inget liv, ingen lust och massa jobb. Linus och jag har pengar, liv, lust och inget jobb. I helgen i alla fall. D.v.s utgång.

Men innan jag tar stigen till systemet som vi har gått upp så ska jag vara så pass effektiv att mitt jobb skulle kunna vara en enmansföreställning. Jag ska effektivisera skiten ur stället.
Men sen bröt växeln ihop.
Och jag får helt plötsligt tyska samtal.Perfekt! Dags för lite Practical Jokes kanske. Eller vad sägs om att svara med den klassiska linen:
Hellooo? Zis is ze Görman cooostgaard. Vat are yu zinking....abaut?
Klockrent. Klockrent with a cherry on top.

För insatta: Matisyahu: Youth, låt nummer 3 och 13. Men lugn mina små barn, I fix!

Kommentarer
Postat av: Linus

nu när beach´06 snart e över, då sätter vi igång med bantningskuren.. vin istället för öl..!! hehe.. men jag måste ju vara slimmad till tylösand nästa vecka..

2006-07-21 @ 16:57:45
Postat av: men jag då

linus!!... du skulle ju hit først jue... *snyft* kommer ju inte ens t fullerø... buhuuuuuuu

2006-07-25 @ 11:05:56
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0