Fråga aldrig en människa som inte kan säga nej till en öl om de vill följa med ut och ta en öl!

Carros blogg: Ännu en dag, ännu en Carro.
5/7 - 06

Jag hatar människor som inte kan säga nej till alkohol!
Och vad är jag? Jo det ska jag tala om...en människa som inte kan säga nej till alkohol!

Min ena sambo, alkoholisten Maria, ringde för en stund sen från jobbet och undrade om jag ville med ut och ta en öl (eller femton) med henne....dööh, klart som fan att jag vill!!!
Fast jag borde inte (ölmagen är värre än nånsin) så därför har jag inte gett henne ett svar ännu, sa att jag måste tänka på saken....men vem försöker jag lura lixom....

Sitter alltså här, i min ensamhet, och tänker. Jag försöker också få min mun att säga ett enda litet ord på tre bokstäver: NEJ...men det är helt jävla fucking omöjligt!!!
Det enda den här så kallade betänketiden har gett mig är huvudvärk, och alla vet ju att den bästa kuren mot huvudvärk är en öl (eller femton)...!
...Inte så svårt att lista ut vad mitt svar kommer att bli, eller hur?!

Kan bara inte hjälpa det.....JAG ÄLSKAR ÖL!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: A-lagarn

JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Nu är jag lika glad som när Sverige tog brons -94. :)

Party harty all night long.
Synd bara att man inte har sovmorgon, men lite svinn får man räkna med OCH att jag har en cykelfri dag imorgon och får helt lagligt åka buss.
Synd bara att det blir så himla sent annars kunde vi picnica med Paj innan, men jag messar henna och frågar.

2006-07-05 @ 19:56:17
URL: http://flickornapadrevan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0