Tjugofyra års radiolyssnande har äntligen gett resultat

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Onsdag 20/2 -06

Pajen laddade häromsistens upp en massa låtlistor. Så jag tar upp fajten.
Så här är listan, våndad över och reviderad till reviderandes ände.

Dock mesar jag och gör den utan någon inbördes ordning, därav har alla nr 1.
1. Johnny Cash - Hurt (cover: Nine inch Nails)
1. Emiliana Torrini - White Rabbit (cover: Jefferson airplane)
1. Pink Floyd - Wish you were here
1. Slipknot - Vermillion
1. Dillinger Escape Plan - Phone Home
1. Led Zeppelin - Stairway to heaven
1. Elton John - Tiny Dancer
1. Deftones - Around the Für
1. Live - Lightening crashes
1. The Animals - House of the rising sun

Så, vad säger den här listan?Jo, att har man gjort en cover på en tungviktare och toppar orginalet så finns det inget annat alternativ att låta den vara med i topp-tio. Punkt. Slut.

Kommentarer
Postat av: paj

yeah!! good on u... men hur faan kunde lightning crashes bräda all over you? en fråga jag kommer undra över i all min evighet

2006-12-21 @ 11:57:39
URL: http://pajy.blogg.se
Postat av: elli

jag tror hon fixar den, om hon pallar.. det krävs ju lite eftertanke :)

2006-12-21 @ 19:58:56
URL: http://elinor3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0