Gott Nytt Öl!

Ännu en dag, Ännu en blogg
31/12 -06

Årets sista blogg började med en frukost öl.
Öl nummer två slutade med heta diskussioner i tvättstugan kring Hur man ska hänga tvätten i torkskåpet för att det ska torka så snabbt som möjligt.
Mia: Linnea, så kan du ju inte hänga. Då torkar det aldrig.
Linus: Det gör det ju visst.
Mia: Nej, du måste hänga det såhär.
Linus: TYST MED DIG! NU HÄNGER JAG UPP TVÄTTEN FRÅN MIN TVÄTTMASKIN!!! JAG BESTÄMMER!!!
Mia: Men det kommer aldrig torka.
Carro: Näe, fast man ska hänga upp det såhär istället.
Mia: Nej, såhär.
Linus: AHHHHHHHH!!!!!!!
Carro: Jamen häng upp det sådär då!
Mia: Nä tänker jag inte göra.... ni verkar ju vara emot mig.
Carro: Nej det är vi inte. Häng upp det som du vill nu.
Linus: AHHHHHH!!!!!
Mia: Då hänger jag upp det såhär 'häng häng häng*
Linus: Men varför blev min tröja över?
Carro: Den får inte plats ännu. Vi tar den sist.
Mia: Förresten så har du mest saker i torkskåpet.
Linus: MEN NI HAR JU ERA JÄVLA SÄNGKLÄDER DÄR INNE! RÄKNAS INTE DET?
Mia: Nej, för det är sånt vi måste få torrt tills ikväll!!
Carro: Juste.
Linus: Skittomtar
Carro: Nä, nu går vi upp och hämtar en till öl.
Mia: Undrar vem som kommer bli lynchad först....

Uppdatering av denna blogg kommer ske öligen.
Peace

Några öl senare:
Nu har vi druckigt några öl till.

Några öl ännu senare:
Carro:
Höj musiken!
Mia: NEJ! Tänker jag inte göra.
Carro: HÖJ MUSIKEN!!!
Mia: Nej, jag kommer få skiten sen eftersom ingen annan vill öppna dörren när grannarna klagar.
Linus: Men jag har faktiskt träffat tanten i hissen!
Carro: Äh, om dom ringer på kan jag svara.
Mia: JAG TÄNKER INTE HÖJA!!!
Linus: Jag har faktiskt träffat tanten i hissen!!
Carro: Men ringer dom på SÅ GÅR JAG DIT OCH BER DOM ATT KNULLA SIG SJÄLVA!!
Mia: Jag tänker ändå inte höja...
Linus: Jag har faktikst träffat tanten i hissen...

Några öl senare:
Middag hemma hos Hugo. Random kille står och masserar en väldigt ovillig Mia, en av alla tjejer i ledet han försöker få till det med, varav Random kille 2 säger till Random kille 1: Vad hände med förra tjejen? Skulle inte du ge henne sista färden?

Några öl senare:
Blrb

20 5,5:or senare:
18 timmars hårt festande resulterade i Hångel, arga taxichaufförer som stannade mitt på motorvägen, trill, krossade glas, ballongleken, förtroliga samtal på toan och en sen dagen-efter på Drevan med pizza och flickor som Inte är bakis. Sug på den ni!

FYI: Bilderbloggen uppdaterad med häääärliga nyårsbilder

Kommentarer
Postat av: johan

skillj er fortare än kvickt....

2006-12-31 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0