Bara för jag Smögar

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Söndag 17/12 -06

Ujuj, ett händelserikt slut på året.
Hälsat på glada och positiva frisörstolar i Göteborg - Joråsåatte....
Supit mig redigt redlös på karamellfärg och vodka i Ö-vik - Kan du ge dig på...
Visat studenterna i Lund hur man hjälper till att supa bort en väska och krashar korridorsfester - Hehe jepps.

Precis hemkommer från det sista Decemberstoppet: Lund. Jag åkte dit med ett öppet sinne och full av svar. Jag kom hem med frågeställningar.
Vad gjorde jag egentligen igår?
Varför vandrade jag runt på stan i tofflor?
Vad hände med Smögandet?
Hur kommer det sig att jag glömde PLATTÅNGEN?
Vad var det jag gjorde igår egentligen?
Borde det inte vara olagligt med så höga priser på Gorbys?
Har vi lyckats sprida 'Slap the Goon'-traditionen vidare?
Varför åker flygbussen runt hela Lund innan den far mot flygplatsen?
Varför kommer jag bara ihåg de sjuka sakerna från igår men inte de viktiga?
Sen när behöver jag tjugo plastgafflar?
Borde inte danskarna vara världens lyckligaste folk eftersom 7-Eleven säljer sprit?
Vad hände egentligen igår?

Sammanfattat:
VAD FAN HÄNDE IGÅR EGENTLIGEN och VARFÖR vandrade jag och Johanna runt på Lunds gator i tofflor och frågade efter Smöga?

Och plattången. Plattången....varför....VARFÖR????

Kommentarer
Postat av: paj

hahahahahaha

2006-12-17 @ 15:24:39
URL: http://pajy.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag måste få veta vad detta överpris på Grobys var/är?

Där jag bor har vi ett Ica och ett Komsum mitt emot varandra. Ica tar har standardpris 8:90 medan Konsum anser att en Gorby betingar ett värde av 12:50. Detta och detta allena gör att jag blivit ohälsosamt och helt omotiverat intresserad av prissättning på just Gorbys.

2006-12-17 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0