Viva la grisia, kackalacka misia...

Ännu en dag, ännu en blogg
Lördag 19/8 -06

Japp, allt är åter igen sitt konstiga gamla vanliga jag.
Linnea
har hittat mediciner som hon inte ens visste om att hon hade.
Carro har kommit hem från Schweitz, öl, Dom och Viva la grisia, kackalacka misia. (Stavning alternativ)
Mia har vaknat upp från sin veckolånga dvala och är efter två (!) veckor åter igen på suparbanan.
Putte är sjuk. Då där "det-är-så-synd-om-mig-för-jag-är-kille-och-därför-jättesjuk".
Tomas är lost in the blåst som Stefan Wermelin skulle sagt.

Japp, allt är åter igen sitt konstiga gamla vanliga jag.
Enda skillnaden är att Sommaren är slut.

Kommentarer
Postat av: Liza

jag har också blogg http://blogg.aftonbladet.se/1423

Kramar

2006-08-19 @ 20:24:41
Postat av: elli

vad skönt att allt är som det brukar nu, det är tråkigt med förnyelse :)

2006-08-20 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0