Tillbaka till 70-talet

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
Måndag 21/8 -06

Så en klassiker i helgen.
En riktig kultfilm som förtjänar sin plats på kulttronen.

Kultstatsscenario 1
Pojke 1: Varför har du tjejskor?
Pojke 2: Det är inte alls tjejskor!
Pojke 1: Det är det ju visst.
Pojke 2: Näe det är inte.
Pojke 1: Det är det visst. Det ser ju vem som helst.
Pojke 2: Näe, det är Gymnastikskor.
Pojke 1: Tjejskor!
Pojke 2: JÄVLA FASCIST!

Kultstatsscenario 2
Pojke 2: Vill du ha lite vin.
Pojke 1: Öhh....näe.....
Pojke 2: En cigarett då?
Pojke 1: Näe.... Blir man lätt full av vinet?
Pojke 2: Du kommer nog bli det. Inte jag, jag dricker vin ganska ofta så jag tål ganska mycket.

Tillsammans.
Kult!

Kommentarer
Postat av: elli

Jennie är ju Ninas syrra, du vet, jobbade med dom i Norge. Meddy is tha black guy :) Jag tror att Linda kommer gifta sig först!

2006-08-21 @ 12:59:14
URL: http://elinor3.blogg.se
Postat av: paj

ja Tillsammans e så jävla bra! :D

2006-08-21 @ 18:23:20
URL: http://pajy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0