Cocaine

Ännu en blogg, Ännu en Mia
Onsdag 23/8 -06

Jag har fått helnippran.
Har blivit så besatt av musik att jag nyligen laddade hem de 500 bästa rocklåtarna någonsin. Sitter just nu och lyssnar igenom dom. Har suttit här sedan mor min födde mig. Har t.o.m suttit här sedan Godzilla, T-Rex och deras polare vandrade på jordens yta.
Det min vän, är en lång tid.

Just nu alltså:
Jefferson Airplane - Somebody
Bob Dylan - Mr. Tambourine man
Derek and the Dominos - Layla
Joan Baez - Sweeter for me
Cream - White Room
Bob Dylan - Lika a Rolling Stone
The Who - Behind blue eyes
Lyrnard Skynard - Freebird
Pink Floyd - Wish you were here
Eric Clapton - Cocaine
Cream - Sunshine of Love
Jefferson Airplane - White Rabbit
Deep Purple - Smoke on The Water
Jimi Hendrix - All along the Watchtower
David Bowie - Suffragette City
Crosby, Stills and Nash - Ohio
Neil Young - Old Man
The Rolling Stones - Angie
Ted Nugent - Stranglehold

Ladda hem för bövelen! Som kokain för öronen :)
Annan tillfällig favorit är Crawling up a Hill med Katie Melua

Kommentarer
Postat av: gröna vågen

för fan! bra!! jag ska åxå rösta på miljöpartiet. trots min röda själ :)
å du, 500 bästa rocklåtar??? shit, har du en inbördes rangordning oxå??? det tog janne å mig ett å ett halvt år att klura ut dom Tio bästa låtarna...
men en låt som måste va me är ju Dylans Hurricane!

2006-08-23 @ 21:45:24
Postat av: eva

miss katie är bra. första trettio timmarna man lyssnar. blir rätt trött på na när skivan går på repeat på jobbet dock. jävligt synd.

2006-08-24 @ 00:20:10
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: eva oxå med en soffa - snart

hehe visst plan b, men fortfarande andrahandssortering hahaha. han från matchen såklart, tro själv jag skulle känna igen den andra lirarn hehe

2006-08-24 @ 10:34:25
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: eva oxå med en soffa och 15 % bjudrabatt på ikea :)

om jag var nytkter i halmstad? vaffan troru? ;)
blir inge infl-fest för mig då, men kanske dyker upp helgen efter. får la se enna...

2006-08-24 @ 18:11:29
URL: http://efva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0