Ännu en dag, Ännu ett hatvrål

Mias blogg: Ännu en dag, Ännu en Mia
29/8 -06

Jag har hamnat i MP3 helvetet!
Och det är jävligt irriterande.

Köpte en 2GB MP3, fick hem den och öppnade manualen.
Det, mina vänner, skulle jag aldrig ha gjort. Den från början japanska manualen har blivit översatt till engelska av en japan som precis har hittat till altavistas Babelfish.

Exempel 1
: If the product design and specifications have aldready change, forgiving not to go another circular. What the F***??
Exempel 2:
Some MP3 user may worry about divulging secret. Öhh....köpte en MP3....
Éxempel 3:
If convert appear the mistake, mean to decode the machine and did not open... Yes...

När jag kastat manualen rakt åt helvete och listat ut allt själv, fört över alla de underbara låtar jag vill ha inser jag till min fasa ATT SKITEN ÄR PAJ!!! Endast en av hörlurarna fungerar och eftersom uttaget är så tjillevippenlitet så finns det Inte en enda jävla hörlur i huset som passar min MP3.

Just nu vet jag inte vem jag ska döda först....
Babelfishjapanen, Manualen eller ungen i lägenheten ovanför oss som aldrig slutar tjuta.


Kommentarer
Postat av: eve with da sleeve

jag säger: STÄM DOM JÄVLARNA, gör det bara. Gör det! DO IT :)
Tack för bilderna förresten, hade totalt fylleglömt bort att vi snackat om det. Skulle du skicka cd eller hur var det??
hugz'n'kissis /gangsta'eve with da sleeve

(nickname inspired by "Mark in the park", Idol 2006)

2006-08-29 @ 23:02:57
URL: http://efva.blogg.se
Postat av: paj

åfyyyyyyyyyfan! att du ens klarar av att skriva en blogg om det! det är ett trauma! jag förstår dig absolut! I've got your back vid en attack mot bäääbelfis! (poesi)

2006-08-30 @ 01:07:03
URL: http://pajy.blogg.se
Postat av: elli

dagens teknik alltså... skaffa en ipod istället, det är bra kvalitet det (har jag hört iaf)

2006-08-30 @ 12:46:01
Postat av: e.w. t. s.

hahaa!! såklart jag såg idol!! OCH ville den lille f d feta :) har jordens idolkvällar här, där vi agerar värre än juryn så jäkla kul!!

2006-08-30 @ 19:31:12
URL: http://efva.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0