Vinpimplande och patiensdueller (vardag med andra ord)!

Lördag 22/4 - 06

Kände att det var dags för mig att sätta min personliga prägel på denna sida! Jag menar, vad är en blogg utan Carros personliga touch....ingenting!!!


Så var det då lördag igen (veckorna går sååå fort, även fast jag inte har något liv), vilket innebär ännu en dag/kväll med lite leverförstörande...!
Flickorna här på Drevan är ju som alla vet inte kompletta denna helg. Mia är otrogen mot mig och Linus...hon har lämnat oss för en helg i Göteborg...! Eller jag är inte säker....vad jag vet kan hon lika gärna vara i Köttkulla...!

Annars är allt som vanligt, jag och Linus pimplar vin som värsta alkoholisterna! Jag tror att vi försöker återuppleva Oz....
Bevis nr. 1: Vinet flödar som aldrig förr (vanligtvis är öl vår "dryck of choice", men ekonomin tillåter inte det)!!!
Bevis nr. 2:  Vår kost är väldigt begränsad  = pasta och åter pasta, i alla dess former och färger  (fast det beror på att ekonomin inte tillåter annat....och för att vår fys är paj)!!!!
Vi har även tittat på "gamla" kort och drömt oss tillbaka...önskar verkligen jag kunde förklara hur underbart det var  =  I had the time of my life!

Nu tog min inspiration slut (det är därför jag aldrig skriver...har inget vettigt att säga lixom).
Så istället tänker jag återgå till min vän vinet...och Linus!

Ajöken, auf wiedersehen, hasta la vista och allt vad det nu heter!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0