MAD - En konsumentvänlig tidskrift med konsumentvänligt bläck

Mias blogg: Ännu en dag, ännu en Mia
Tisdag 18/4 2006

Helt okristligt tidigt och allt är #%&%. Blev lite sent igår, låg uppe och läste gamla Brux- och MADtidningar som jag hittat hemma hos mor och far. Låg och garva långt in på småtimmarna.
Min nudeldiet börjar tära på mig. Nudlar till frukost, nu får det väl ÄNDÅ VARA NOG! Fast jag ska ju till Göteborg i helgen, så det gäller att prioritera lite: Nudlar i en vecka för att kunna vara allt annat än här.

Idag blir en heldag. Skola och sen jobb. Och SATAN, jag kommer att missa Gilmore. Hoppas tjejerna spelar in, annars blir jag lite vrång. (Som Sunes pappa skulle uttrycka det. "Hehe, No, they're called Wienerbröd....").


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0