Gästspel på drevan

Jorå. En infiltrör i huset kan ge en hel del smaskiga detaljer om läget på Drevan. Ni kan kalla mej hacker om ni vill. Om det gör att ni tycker jag är häftig!
Eller så kan ni kalla mej räddaren i nöden, som kom och räddade Linus och Carro från alkoholens misär! När fyllemaja är borta dansar råttorna på bordet och äter smulpaj. Hoho.
Med nostalgiska (tydligen "kom -igen-iga") låtar på playlisten så är mysfaktorn het (eller så är det värmen från frysen som gör det), och ingen kan veta hur en smulpajskväll kan sluta!
  Jag gör mina researchningar noggrant och på allra störstaste allvar. Därför har jag alldeles nyss gett mig in i en patiensduell med Carro, för att förstå vafan allt huss is about. Jag ska säga som det är. Utan att skräda orden. Det var helt enkelt skittråkigt!
How about thät!!!

Nu dags för smulpaj, jag har varit asocial länge nog nu. Kanske kommer en uppdatering. Kanske inte. Man vet, som sagt, aldrig vad som händer här på Drevan.
Peace out!
// jultomen


Kommentarer
Postat av: Potatisulla

Hihi, jaså. En hacker i vår lägenhet :) Hanna, spara lite smulpaj åt moi! Ska på stan nu...fika...i sommarvädret. Mmmmmmm!!!! Puss på er tjejer.

2006-04-22 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0