Får jag fresta med ett samlag?

Måndag 17/4 2006

En blöt kväll på Kellys. En väldigt blöt kväll. Det sprutade öl, samlagsrepliker, incestuösa kommentarer, tårar och urinvägsinfektion.
Det är bra att veta att allt är som vanligt. Och att vi fortfarande är snygga, snygga, snygga och förjävligt snygga. Vi menar, se bara på de uttalanden vi fick ta del av och så förstår ni nog också.

Carro: Fan va full jag är!
Linus: Hehe.
Mia: Hehe.
Linus: Jag har blivit vindögd igen, så full är jag.
Mia: Jag är så full att jag tog med en morot hemifrån ifall du skulle bli vindögd så att du kan snabbträna upp vindögdheten igen.
Carro: Då är man full.
Linus: Hehe.
Mia: Hehe.
Carro: Hehe.
En okänd kille: Hej tjejer. Vi har stått därborta och spanat in er. Får man kanske fresta med ett samlag?
Carro: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hick
Linus: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hick
Mia: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hick
En okänd kille: He......he......eller nått....
Carro: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *trill av stolen*
Linus: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH *trill av stolen*
Mia: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *trill av stolen*
Carro: Hehe, fresta får du men du får inget.
En okänd kille: Nehepp.... *svansen mellan benen och kryper tillbaka till kompisen*

Ja, det är bra att veta att vi fortfarande är attraktiva. Trots åldern. (Fast nej, vi är inte 40-taggare, vi är 24-taggare. Tillräckligt dock....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0